Torsdag^^

Och inledde min sovmorgon med att istället åka och jobba :p Men det gick bra =) Var lite småseg när jag åkte.. Eftersom jag inte sovit nått inatt heller.. Suck.. Jobbade iaf bara till 10, så det var ju lugnt..

Sen skulle jag på möte kl 11.. Suck.. Det tär verkligen på mig.. Men jaa, det blir väl bättre.. Kan man ju hoppas..
Efter det så blev det en snabbis till ica för att handla.. Och sen frulle! Var ganska hungrig vid halv 13 där :p haha
Sen blev det "We dare" en stund med jocke.. Lite småkul faktiskt :p Men kan helt ärligt inte förstå varför det blivit bannat i usa.. så vågat är det ju inte! :p hahah

Just nu väntar jag på att klockan ska gå lite, sen blir det solning (för jag är asblek,, haha solariet är som en drog :p) senare ikväll sen blir det upp till Kevin och hjälpa honom med att få upp gardinerna och lite sånt =)

Nu ska jag nog sätta mig och spela lite mario tror jag.. Det var ett tag sen..

Aja, ni får ha det så bra =)
 BTW så är jag sugen på maskerad igen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0