Nyfiken..

Trots att jag inte skrivit i bloggen på nästan en vecka, förutom igår då,, så är det iaf ett troget antal läsare som är inne varje dag och kollar om jag har uppdaterat.. Och jag är lite nyfiken på vilka det är :p haha För så spännande kan väl ändå inte mitt liv vara att 10-15 pers om dagen måste kolla min blogg? :p Tycker det är lite småkul att så många människor ändå är intresserade av att veta vad som pågår i mitt liv :p

Förövrigt så kanske det är dags för en vettig uppdatering.. Förra veckan var jag ju sjuk.. Härligt med feber och snorig och ont i halsen.. Men men,, det gick.. På lördagen var jag på barnkalas^^ Lilla Thea fyllde 3 =) Hon har blivit så stor tösen =) Hade jättetrevligt där =) Och senare på kvällen blev det Tilda en sväng =)
Söndagen, jaa vad gjorde jag då? Tog det nog mest lugnt tror jag.. Och just det!! :p hahah låg och myste på kartonger oxå :p hahahaha Udda,, jag? Check :p Igår var det måndag, och då var mormor och gammelmormor här och fikade en stund =) Riktigt mysigt.. Och så hade jag ju tvätten på kvällen med.. Som vanligt :p

Idag hade jag lite sovmorgon, och sen har jag varit ute med hojjen och åkt runt i stan :p Och så blev det promenad med Tilda och 5st hundar =) Riktigt mysigt=) Vädret är så sjukt härligt trots att det blåser.. Men nu, nu är det vår :p (hoppas bara att den håller i sig)

Bjussar på en gammal bild idag =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0