Maskeradfest?

Nja, men fest blev det iaf :p Och jag hade faktiskt min rosa luddiga hatt som jag köpte i sthlm när vi var där för massor år sen.. Med vi menar jag teaterklassen.. Gymnasiet.. Oh det var så längesen,, gudars.. Kommer ihåg att Sandra köpte en likadan fast vit :p Men för att återgå till gårdagen, jag hade hatten som utklädnad :p Inte för att jag vet vad jag var riktigt, men jaa, det var ju nått iaf :p haha :p Så det var lite förfest hos hanna^^ Sen drog vi ner på np.. Och det var så trångt när vi kom, vi fick stå som packade sillar på dansgolvet.. eller jaa, inte alls.. Det var nästan bara vi där :p haha Men det kom lite mer folk senare :p Men det var trevligt iaf =) Var hemma strax innan 1, och somnade typ vid 3.. Helt acceptabelt :p Sov 3 timmar, sen har jag varit halvvaken från 6 typ,, och gick upp vid 10.. Så det har ändå blivit bra med sömn=)

Nu blir det iväg till "svärmor" på middag^^ Och senare ikväll blir det Tilda^^

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till thea

det va i tvåan med latinklassen vi köpte hattarna förövrigt.

2011-03-13 @ 15:19:25
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0