Jag tror minsann att det är fredag idag =)

Och jag har jobbat heldag idag.. Alldeles underbart nice!! Var längesen jag jobbade.. Och ska jobba imorrn igen.. High five!! Skönt det, så kanske man kan få lite pengar nästa månad iaf.. För då lär jag ju behöva det.. Det känns så.. Förändringarna står för dörren, och det är lite läskigt.. Så är det.. Inte mycket att göra åt, men det blir nog till det bästa..

Igår var jag ju och träffade bästa Sandra^^ Blev en sväng på stan.. Köpte nya skor och en mössa :D Och så käkade vi på SUBWAY!! :D Guuuud vad gött det var!! Sen hämtade vi Thea, och så blev det lite lek =) Och så färgade jag håret på Sandra med =) Hoppas resultatet blev bra, haha har inte sett det än.. Och hon har inte sagt nått, men jag hoppas att jag inte har kvaddat hennes hår totalt :p

Efter jobbet idag så blev det en sväng till lkpg med jocke med.. Köpte en regnjacka, jobbarbyxor, en cardigan, ett nattlinne och, ehm, var det nått mer? Hmm, kommer inte ihåg.. Joo!! En temperaturgrejjs med =) Så att jag kan se hur varmt/kallt det är ute =) Smidigt smidigt =)

Sen såg jag på så ska det låta med =) Tycker det är bra =)
Nu blir det nog kanske sängen snart tror jag.. Är lite trötter idag.. Men, det kan ju bero på att jag itne sovit nånting alls inatt.. Det kan vara det.. :p

Mysa ner mig i sängen med en bok blir det nog iaf =)
Höres =)

 
Gammal bild från 2005.. Var jag inte sjukt snygg i den gula klänningen?? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0