I väntan,,

,, på fönsterkillarna.. Sitter jag här och njuter av solen.. Sitter dock inne, känns lite kallt att sätta sig på balkongen såhär dags :p Hoppas att fönsterkillarna kommer idag iaf.. För dom skulle komma nån gång den här veckan.. Och känner inte att jag har riktigt lust att gå upp tidigt varje dag bara ifall att dom skulle komma.. Man har ju ingen lust direkt att ligga i sängen när domm kommer inklampandes.. Nae, inte alls faktikst.. Så jag hoppas på att dom kommer idag :p haha

Och vad händer idag då? Blir nog kanske en promenad senare =) Kanske ner till gymmet med? Det var ju ett tag sen.. Sen kanske jag borde städa lite med? Och kanske byta gardiner? Och sängkläderna? Och kanske dukar oxå? Sen kanske jag borde rensa i gareroberna? Nae, förutom promenad och ev gym, så blir det nog inte mycket gjort idag.. :p Är alldeles för trött, eftersom jag inte sovit inatt heller.. Suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0