Fredag

Och äntligen lite jobb igen!! Var längesen jag fick jobba nu.. Så det känns bra =)

Iövrigt så har fönsterkillarna varit, ifall ni undrar, och det verkade inte vara nått fel på fönstren :p

Igår, jaa igår blev det inte så mycket bloggande,, kände inte riktigt för det.. Först hade jag lite sovmorgon, sen iväg på möte kl 10.. Etfer det blev det frulle, och sen gick jag bort till Tilda för att umgås lite.. Blev mys i soffan med hundarna :p och självklart massa snack med Tilda med :p hehe Sen på kvällen blev det käk från Thai Hoa^^ Massa mumma =) Och bara en lugn kväll helt enkelt.. Myste i soffan med karln till film =)

Lyckades faktiskt sova lite med inatt.. Hela 5 timmar!! Helt galet underbart skönt!! Och inga mardrömmar alls!! Det är verkligen helt galet underbart!! Hoppas på fler sånna nätter!!

Nu sitter jag och försöker få i mg en knäckemacka och lite oboy till frulle, och snart bär det av till Väderstad =)

Kanske bloggar nått senare,, får se helt enkelt..
Ha en bra dag i solen! (om den nu håller i sig..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0