Fortfarande fredag =)

Och här kommer inlägget som jag sa att jag ev skulle skriva senare,, vilket alltså blir av nu =)
Jobbet gick bra =) Skönt att jobba var det =) Var hemma strax efter halv 15, och då blev att att byta om till träningskläder =) och invänta hanna^^ När hon kom blev det först en tur ner till systemet, inhandlade lite inför morgondagens maskeradfest :D Jag tror det kommer bli askul imorrn :D Blir även utgång i maskeradkläderna :P haha :p Och efter systemet blev det iväg till gymmet, eller jaa, vi hade bara tänkt att gymma, men det fanns platser på Zumba dansen.. Så vi testade på det :D och fy fasiken vad kul det var :D Men attans så jobbigt!! Jag var helt död efter!! Eller jaa, inte helt kanske,, men det kändes så :p haha Men lätt att jag funtar på att gå på fler sånna pass :D Det är ju bra träning :D Fast lite småkomplicerat sådär första gången, med alla skutt och jaa allt helt enkelt.. Men kul var det :D

När jag kom hem blev det en låååång dusch.. Och sen lagade karln och jag tacos^^ det var riktigt mumma :D
Sen la jag mig i sängen och kollade på Johnny ASHET Depp <3 eller, jag menar, jag kollade på pirates of the caribbean :D Sen blev det 101 sätt att åka ur en gameshow, och sen jaa, mer film,, och nu sitter jag i soffan och peppar inför morgondagen :D Jag är verkligen taggad på maskerd :D Trots att jag itne bestämt vad jag ska ha på mig än :P haha men det löser sig väl.. Jag har ju hela morgondagen på mig att bestämma mig :P hahha Så det blir säkert bra :p

Aja, hoppas alla haft en trevlig dag/kväll iaf =)
Höres kanske imorrn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0