Annorlunda måndag!!

Men börjar med en liten update om helgen :p

Fredag förmiddag packade jag lite, och sen åkte vi till mamma.. Hämtade upp lillebror på vägen med.. Hos mamma sen blev det käk och så var jag även nere hos mormor och gammelmormor och hälsade på lite.. Trevligt trevligt.. På kvällen kollade vi på det där 101 sätt att åka ur en gameshow,, hahah det var lite skoj :p 
Och efter mycket om och men så lyckades jag sova säkert i 5 minuter.. Suck.. Ingen bra natt alls..
Lördagen var det jobb som vankades.. Och äntligen hade svängen kommit till jobbet, så det var bara att köra fulla lager på en gång,, gudars så smidigt det gick! Nästan lite för smidigt,, haha tog kortare tid än valigt.. :p
Sen blev det en dusch och lite lunch hemma, innan vi alla åkte till motala för att bowla med martin.. Han fylle i söndags, så han fick bowling i present.. ^^ Som han självklart vann ungen.. Och jag losade.. Hahha.. Jag suger verkligen på att bowla :p Men det är kul, och det är ju huvudsaken :p
Senare på lördagkvällen blev det grillad kyckling!! :D OOOOOHHHH så gött det var!! :D Såg på HP- Halvblodsprinsen oxå på kvällen.. Såg dock inte klart hela, för var brutalt trött och la mig ganska tidigt.. Trots det så somnade jag kl 4, och valna kl 5, och då kunde jag inte somna om.. Suck.. Det känns att man går på reserverna så att säga.. Jobb då i söndags oxå,, gick smidigt om tusan =) Och sen firade vi Martin oxå då =) Fick lite mumsig tårta :D haha Var väl hemma till 17 typ, och då gick jag och solade med Tilda, och sen hade vi mys hemma hos henne en stund.. Pratade och såg på tv^^ Massa mys.. Sen hemma till 21 typ, och då blev det att kolla Bond :D haha Sen jaa, försöka sova.. Och det gick? Nae, inte direkt.. Somnade till lite precis innan klockan ringde och karln skulle upp.. Men lyckades faktiskt somna om, och sova ända till kl 6.. WOOHOOOO!!! Så har sovit nästan 2 timmar inatt!! :D

Och idag är det måndag, och här följer anledningen till att den är annorlunda..
NÅN KÄRRING HADE SATT UPP SIG PÅ MIN TVÄTTID PÅ KVÄLLEN!!!! Så jag tvättar nu istället :p Tur att man redan var upp och så :p ahha Hade ju varit lite träligt att behöva gå upp bara för att tvätta liksom..

Nu väntar jag på att tvätten ska torka, och sen blir det nog en promenad^^ Och ikväll.. Vad ska jag göra ikväll?! :S Tips, förslag ideer?? Någon?? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0