1 Mars 2011

Hade sovmorgon imorse.. (eller jaa, jag har varit vaken sen 4, men låg kvar i sängen och slöade till 9 typ)
Sen käkade vi frulle.. Och vid 12 begav jag och Kevin oss till lkpg.. Jag skulle inhandla nya gardiner till sovrummet, (som blev asbra! bild kommer nån annan dag :p) och så handlade jag även en ny leif.. Vilket var välbehövligt, då min gamla var helt lustig och inte alls funkade.. Nya leifen är rosa :D och jag köpte även rosa skullcandy hörlurar så att det matchade :D
Kevin handlade lite gardiner, gardinstänger, en matta, en hylla och en dammsugare och lite annat smått och gott.. Kan lova att min lilla bil blev full :p haha (jaa, full av saker då alltså, inte full full XD )  
Vi spelade även in en kul film när vi skulle gå på övergångsstället :p HAHAHA det var sjukt skoj!!

Nu blir det nog till att försöka sova lite, jag känner mig febrig, hostig och lite snorig.. Jäjj!! Förkylning, here i come!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0