Nyårsfirande

Gårdagen var helt kalas^^

Folket trillade in runt 18-19.. Vi käkade tacos.. Satt och myste och bara hade trevligt^^
Jag lyckades faktiskt lura till det så att några vad med och lekte "jag har aldrig" =) det gick för fullt hela kvällen :D haha och jag kan lova att vi inte var nyktra alls :p Jag har inte varit så påverkad på jag vet inte hur länge.. Strax innan 12 gick vi ner till gästisparken,, killarna skulle smälla raketer.. Jag typ missade allt, jag pratade i telefon istället :p haha

Jag hade iaf jättetrevligt.. Och är helnöjd över kvällen^^
Och nu är det nytt år, och det skålar vi på :p

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

låter trevligt

2011-01-01 @ 15:31:28
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0