Lönedag

Och det firar vi med att betala alla räkningar, så det blir tomt på kontot igen.. Greeeeejt.. Eller nått.. :p
Nae, inte riktigt kanske, men nästan.. Dagen bjussar iafpå en promenad nu snart med Tilda och hundar^^
Sen blir det att laga käk (om jag kan skrapa ihop tillräckligt många makaroner för att kalla det en måltid) sen ska vi åka och handla.. Ska bli skönt att fylla på i våra ekande skåp.. Sen ikväll börjar CT igen, så ska kolla det med :p

Igår förresten (när jag inte orkade blogga) så kom lillasyster^^ Vi spelade wii en stund, och sen kom jocke hem, och strax därefter kom även mamma och lillebror^^ Så det blev en fika.. Det var trevligt =) Mamma lånade även en hel kasse med böcker. (hon som har mer böcker än mig, men jag hade massor som hon inte läst :p)

Nu ska jag nog försöka pilla i mig lite frukost, sen är det dags att gå..
Ha en bra dag alla^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0