Lite småseg..

Men å andra sidan så kom jag ju hem från jobbet för en liten stund sen.. Så jag får vara seg.. Blev lite övertid.. :p

Helgen då, fredagen var jag ju ute, dansade och hade kul^^ Tänk, att trots att jag var ute i mjölby, så blev kvällen bra, det är nästan ett kors i taket på den :p
Lördagen spenderades mestadels i sängen.. Var brutalt uberpigg, men hade sån hemsk träningsvärk efter dansen att jag inte orkade röra mig.. Var även då sugen på att gå ut, men jaa, så blev det inte.. En heldag/kväll ensam i sängen, det är gött ibland :p Eller jaa inte ensam, hade ju sällskap av katten och datorn :p
Söndag blev det sovmorgon, käkade frulle vid typ 14 när jocke kom hem, och sen kollade vi på "I rymden finns inga känslor" den var jättebra =) Sen ringde telefon, så det var bara att pallra sig iväg till jobbet.. Och slutade vid 1 nu.. Men det blir fint nästa månad :p hehehe

Aja, nu ska jag väl gå och lägga mig, läsa ett kapitel eller två i boken, och sen sova.. Imorrn (läs idag) är det tvättstugan på kvällen som vanligt som gäller.. Under dagen ska jag nog hinna med att städa lite.. =)
Hoppas alla sover gott vid den här tidpunkten :p
Höres =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0