Gårdagen och idag

Gårdagen började tidigt.. Var hos Sandra till strax efter 8.. Skulle vara barnvakt åt Thea medans Sandra var på af..Så vi började med att leka lite i hennes rum,, pärlade och lekte med tåget^^ Sen skulle vi se på Kitty, och sen skulle vi se på Arthur i vardagsrummet.. Så det blev mys i soffan då^^ Och där satt vi när Sandra kom hem igen.. Och då blev det fika =) Massa mumma^^ Drog mig hemåt vid 13,, och började plocka lite i lgh.. Sen lagade jag mat tills jocke kom hem, och sen började vi stöka ut julen.. Gud så skönt det var att bli av med den!! Och senare på kvällen blev det mys framför tvn till Terminator, The Sarah Connor Cronicles ^^ med lite morötter och dip.. Massa mys^^

Idag så vart det med tidigt.. Johanna ringde kvart över 7, så att ajg skulle hinna gå upp och hoppa i gymkläder,, sen kom hon strax efter halv, och då drog vi till gymmet^^ Var lagom trött.. Och jag har sån brutal träningsvärk nu!! Var iaf hemma till 9.15, och hoppade in i duschen då.. Sen diskade jag, plockade in den rena tvätten,, sen gav jag mig iväg till Tilda, prommenix med hundarna, sen af, och så stan en sväng.. Sen hem, lagade käk tills Jocke kom hem,, och sen drog jag tillbaka till tilda,, (efter ett avsnitt till av terminator:p) Vi köptte hem lite fika från coop, och sen har vi tagit lite kort och bara haft det trevligt^^

Så, en riktig update :p haha jag till&med bjussar på lite bilder =) Den ni! :p

 En Thea =)

 En Emma och en Thea =)

 En jag :p

 En till jag :p

 Nu har tatueringen läkt ^^

 En lite, crazy bild :p haha

 En bild på Tilda med =)


Kommentarer
Postat av: Blondiiiiiie<3

Fiina bilder vännen!

Kram

2011-01-13 @ 14:27:34
URL: http://maddethababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0