Dåligt med uppdateringar..

Jag vet.. Förlåt.. Men jag ska bättra mig.. Försöka iaf :p

Jag har haft en jobbarhelg i väderstad, så jag är lite trött nu,, men det var skönt att jobba^^ Har dock inte fått ihop så många timmar än den här månaden.. Det är mindre kul.. 

I lördags blev det lite spontat sådär "filmkväll" hos malin.. Hämtade upp sandra och kevin vid 19 hugget, och sen bar det iväg till malin.. Som inte var hemma.. haha :p så vi fick vänta på henne ett tag,, blev mest snack faktiskt.. Började kolla på film framåt 22 typ, men var ju tvungen att åka hem med, eftersom jag skulle upp tidigt imorse igen.. Var hemma typ 23,30 nångång,, och då vart det bums i säng.. Men klunde jag sova då? Nej.. Suck..

Jaa, det var väl det jag hade att förtälja nu.. Är trötter, och hoppas på att jag kan sova snart^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0