28 - Det här saknar jag

Jag saknar att, trots att jag aldrig haft ett, så saknar jag ett heltidsjobb.. Det skulle underlätta..
Jag saknar människor som inte finns längre.. Jag saknar "glansdagarna" när allt var mycket lättare än nu.. Jag saknar att bo på landet, även fast det är smidigt att bo i stan, med nära till allt liksom,, men det är en viss känsla i att bo på landet, och det saknar jag.. Jag saknar att vara ung och oberoende, inte behöva tänka på ekonomi, boende och mat hela tiden,, tänk vad lätt allt var när man bodde hemma hos mamma, när hon lagade mat, städade, tvättade mm,, jag gick från att bli servad av en, till att bli en, utan att faktiskt vara mamma.. :p Men jag antar att det kommer det med så småningom..

Just nu saknar jag mjölk,, för det finns ingen mjölk hemma, så att jag kan dricka oboy till frukosten.. Så det får bli te istället :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0