21 - Ett annat ögonblick

Jaha, vad ska man berätta om nu då?
Joo, jag kan berätta om vad jag gjorde igår.. Nått som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle våga göra..
Iaf, så har jag läääänge varit sugen på att tatuera mig.. Så jag tog mod till mig och åkte till en tatuerare för att beställa en tid.. Han hade tid direkt,, så jag gick därifrån med en tatuering.. Den ni! Det trodde ni inte om mig va? :p Visst, hjärtat stannade nästan när han frågade om jag ville göra den direkt.. Men kände att det var lika bra att få det gjort.. För annars skulle jag ju liksom inte göra det.. Bara skjuta upp det..
Och livrädd var jag när jag satte mig i stolen.. Tänkte "vad har jag gett mig in på??" Och när han startade maskin, jag trodde jag skulle dö!! Men, inte gjorde det ont!! Det sved lite, jaa,, men det var ju allt liksom.. Inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara.. Fick nästan mersmak :P haha nejvars.. Inte än iaf :p

Jag tatuerade in 3 noter på halsen, under/bakom örat.. Bjussar på en bild.. Jag är iaf jättenöjd med den^^ Och det är ju på min kropp den ska sitta resten av livet =)



Visst, inte världens bästa bild,, suddig och dan,, men den duger :p


Kommentarer
Postat av: Johanna

snyggt! och jag har ju sagt en miljon gånger att det skulle gå bra!!!!

2011-01-07 @ 20:20:08
URL: http://jsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0