18 - Min favoritfödelsedag

Alltså, det här med favorit.. Jag har verkligen inga favoriter.. Hur kan man välja en favorit liksom?? Vad det än gäller.. Jag kan inte bestämma, att den eller den är det bästa.. Visst kan jag nämna flera födelsedagar, men inte för att dom varit toppen.. För jag tycker inte om att bli äldre.. Och det är inte kul att fylla så nära julen.. Det är inte kul att få julpapper på födelsedagspresenter.. Det är helt enkelt inte kul.. Visst, en del år har man ju fått det man önskar sig, som när jag fyllde 20, då fick jag ju en cykel som jag ville ha.. Och när jag fyllde 22 nyss, då fick jag en vattenkokare som jag velat ha länge.. Så, visst, jag blir ju glad och tacksam, men jag har ingen favoritfödelsedag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0