Update

Jag tänkte att jag skulle uppdatera lite.. Var ju ett tag sen jag skrev.. Men har varken haft lust eller ork till att blogga känner jag.. Men kör väl en liten update iaf..

I lördags jobbade jag.. Sen på kvällen vart det ut med Sandra och Fia =) Vi käkade först, och sen såg vi på bio^^ Hade en kalastrevlig kväll <3

Söndagen var jag och karln i lkpg, köpte ny bokhylla till mig, och karln fick ny tv.. 

Måndagen fyllde gammelmormor år, hon blev 91 krutgumman^^ Och bor fortfarande hemma, utan hemtjänst.. Hon är en riktigt kämpe <3
Sen ver det ju självklart tvätten på kvällen med..

Tisdag jobbade jag.. Sen slängde jag allt skräp från bokhyllan och så,, och Tilda var snäll och hjälpte mig med det.. =) På kvällen var det bara att ta det lugnt som gällde..

Idag har jag varit på prommenad med Tilda i det härliga vädret.. ^^ Ska börja med maten nu, och sen blir det jobb ikväll..

Bjussar på lite bilder med^^









 Bara för att jag är kär i mina converse <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0