Lördagkväll =)

Och det är väl dags att uppdatera lite..

Fredagen var det ju jobb till 16, sen hem och duscha, fixa till sig lite.. Sen åkte karln och jag till lkpg.. Käkade på BBQ.. Helt underbart gott!! Jag käkade citrongrillad kycklingfilé^^ MMMMM vad gott det var!! Men smart som man är så glömde jag ju självklart att ta kort på maten.. Hade ju kunnat vara lite kul med nån bild såhär på bloggen :p
Sen bar det av till bion.. Vi såg på "Min Låtsasfru" och den var helt massa jätteskoj :p hahaha Jag dog flera gånger av skratt!! Hahahah.. Helt underbart!!
Kvällen var iaf väldigt mysig =) <3

Jag somnade väl kanske runt 3 sen, och strax efter 6 imorse ringde de från Väderstad och frågade om jag kunde jobba till 16.. Men icke.. Planer liksom.. Försökte somna om, men insåg att det går inte.. Så gick upp och hann precis starta datorn, så ringde dom igen.. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kom och jobba!! Till 10 iaf bara.. Så visst fine,, det kunde jag ju ta.. Skulle ju inte vara iväg förrns till 12.. Så det hann jag ju..

Efter jobbet blev det hem en snabbis, käka frulle.. Sen åkte vi till mamma.. Fikade och färgade hennes hår.. Sen hem igen, handla liite, och sen åkte jag till Sandra.. Var där strax innan 17, fick stanna på cg och handla lite till oss till kvällen :p

Väl hos Sandra så blev det lite bus med Thea =) Och soffhäng med Sandra såklart =) Efter att Thea lagt sig så kom Fia oxå =) Så vi såg på film, myste och hade det trevligt =) Rörde mig hemmåt vid halv 23 typ, och nu, jaa nu ligger jag i sängen.. Bloggar, msn:ar, lyssnar på musik, kollar fb,, och jaa, bara är..
Och inatt hoppas jag på kanske 5 timmars sömn iaf.. Det vore ju ett lyft så att säga.. Har inte alls sovit bra den här veckan.. Suck..

Aja, det var väl vad jag hade att bjuda på för ikväll =)
Hoppas ni har en bra lördagkväll =)

 Nån mer än jag som längtar efter våren btw? :p

Kommentarer
Postat av: Blondiiiiie<3

fin bild på dej o Jocke =D. Klart att man längtar till våren, eller spec sommaren. =)

2011-03-01 @ 02:55:13
URL: http://maddethababe.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0