Fredag = Städdag

Yes, idag är det fredag.. Och jag pallrade mig upp imorse (efter ännu en sömnlös natt) vid alv 8 tiden, och gick ner på mötet som jag hade.. Suck,, så tidigt det var.. Var hemma strax innan 10 igen, och då blev det till att väcka karln, och sen tog jag en dusch.. Och nu har jag bara segat en stund :p Men tänkte göra lite frulle snart iaf.. Sen är det dags att börja städa.. Funderar på om det är för kallt för att skura fönster? Hmm, sånt som märks.. Kanske kan skura invändigt iaf, så jag får bort alla tass och nosavtryck från katten :p Sen kanske jag ska vattna mina stackars blommor med.. Dom får ju bara vatten, ehm, typ aldrig :p haha Men dom har härdats :p

 Btw, så är jag inte såhär snygg idag :p hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0