Esse non videri..

Igår var det jobb som gällde, 7-16.. Efter det blev det hem en snabbis.. Sen träffade jag tilda, vi skulle sola.. Och den här gången såg jag inte ut som en nykokt kräfta :p haha och det gör jag inte nu heller.. Om det beror på att jag solade kortare stund, eller att jag smörjde in mig med solskyddsfaktor 50, det ska jag låta vara osagt :p Senare på kvällen blev det glee med =) Dom gjorde delar ur Rocky Horror :D Ohh det var så bra :D Sen jaa, msn en stund.. Försökte lägga mig skapligt, och sova.. Men jaa, sovit har jag ju inte gjort iaf.. 

Sen upp imorse när klockan ringde.. Då var det bara att pallra sig upp och åka till jobbet idag igen =) 3 dagen i rad.. Helt underbart!! Längtar till sommarn, när man får jobba mer =) Dock var det bara 3 timmars jobb idag.. Men det är mer än inget.. ^^

Nu ska jag väl snart laga till lite lunch.. Blir grillad kyckling och ris med bsås =) Mumma!! Senare ikväll blir det myskväll hos Tilda^^ 


 
Jag saknar solen, och tiden i en tunn jacka.. Nu är det snart dags för vår tycker jag.. Men vi får antagligen vänta ett tag till.. Men ohh, vad skönt det skulle vara med lite varmt väder :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0