Ny vecka och nya tag :)

Idag, eller jaa, tekniskt sett igår, var det måndag,, och jag tog sovmorgon :) iofs somnade jag vid 5 :p men men :p sov iaf till 10 :) så 5 timmar :D woohoo :D
Sen segade jag en stund.. käkade frulle tänkte jag säga, men kom på att det gjorde jag ju inte alls :P haha det glömde jag :p

sen blev det en tur in till mjölby och umgås med tilda :) trevligt trevligt :)

var hemma igen typ vid 20,, sen såg jag på film :D åh,, Vin Diesel! <3 helt sjukt snygg :p hehehe :D
men filmen var bra,, snabb fem :p ni fattar va? :p haha

nu så tänkte jag väl snart försöka sova :)
för imorrn, eller jaa idag,, så hoppas jag på bra väder,, och ev grill på kvällen :) det kan bli najs om det blir nått :) hoppas på det iaf :)

men nu ni, får ni ha det bra :p
för det tänker jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0