Jahaja..

Ont gör det.. Men livet måste ju flyta på..
Så grejjen är ju den att jag numer är singel.. Och det, jaa jag vet inte... Lustigt äre iaf.. Men man måste ju fortsätta leva.. Svårare än så är det inte.. Trots att det är svårt..

Men iaf,, vad händer annars då??
Joo, det är sista veckan på schema nu.. Det är inte så kul.. Det har gått så sjukt fort..
Sommarn är redan över och det är höst.. Suck..

Jag tycker inte att det har varit nån bra sommar i år.. Och hösten ser jag inte fram emot alls.. Den är bara tråkig..
Nu får man väl se fram emot vintern :p hehe Hoppas på mycket snö :D igen :D hehe

Jag har fått erbjudande om 2 lägenheter med :) Så, hoppas jag får nån av dom.. Dom ligger på tunet i Mjölby..
Och är inte alltför dyra heller.. :)

Och så jaa, jag tänkte väl försöka bli lite bättre på att blogga igen.. Ta mig tid och ork med det :)

 Lever gör ajg iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0