Det här med att uppdatera..

Jaa, det gick inte så bra :p hehe

Men nu.. :)

Funderar på vad jag har att förmedla.. Jag trivs jättebra med min ajfån :p



Med mitt underbara skal på :p hahah älskart :p
Hmm, eller heter det fodral? Inte en aning :p

I övrigt så är det sista helgen på schema nu.. Så sen får vi se hur det blir med jobb..
Lägenhetsletandet är ingen höjdare heller.. Finns inte mycket att välja på.. Kanske byta plats helt och hållet istället? Hmm,, det tål att funderas på.. Göra nått nytt..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det där är ett fodral ;)

Synd att du inte sa nått, jag har ett gäng likadana på kontoret!

2011-08-20 @ 20:40:36
URL: http://quizzia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0