Tisdagkväll

Och jaa, morgonen vet ni ju hur den utspelade sig.. För det har jag redan skrivit :p
Så nu tänkte jag uppdatera om förmiddagen, eftermiddagen och kvällen :P

Åkte ju som sagt till Sandra^^ Var där vid 9.20 typ,, sen bar det iväg till skägget för att lämna lite grejjer till sandras syster.. Sen maxi och panta och kolla runt lite.. Sen ikea en sväng =) OCh så, det efterlängtade käket :D
Kommer en bild på det här :D
 

MMM vad gott det var :D
Sen handlade jag lite på Willys, och sen körde jag hem sandra igen, sen tillbaka till Mjölby.. Hämta stolar och så tanka bilen.. Det behövdes verkligen :p Trodde knappt jag skulle ta mig till Jet.. :S
Men det gick! :D Tack&lov :p

Sen hem, ställa ur stolarna,, hugga lite mer ved,, elda lite.. Tog ut katten på en promenix i koppel,, 
  Han var massa nöjd =) Sen fick han springa utan koppel med ett par gånger.. Så han är mer än nöjd och ligger och sover på soffan nu =) Söthögen =)

Vid 15 tiden kom mormor och gammelmormor och kollade in huset.. Dom tyckte det var jättemysigt =) ^^ Dom var kvar till jaa, 17 kanske.. Kommer inte riktigt ihåg.. När de åkt började jag iaf packa upp i köket.. Och var precis klar runt 19 hugget när jocke kom och lämnade mikron.. Och så käkade vi ihop med.. Det var gott med mat kan jag lova.. Sen högg jag lite ved, (för det är jobbigt att hugga upp så man har, bättre att gå flera gånger? :P hhahah) och sen blev det en dusch^^ Det var skapligt skönt!! Nu ligger jag i sängen, myser i värmen efter att ha tokeldat hela em/kvällen,, så ska snart försöka sova.. Hoppas på mer sömn inatt iaf..

Bjussar på en bild med vårteckan utanför mitt hus med =)
 Syns inte så bra, men det är iaf snödroppar och krokusar.. HAHAHA och nu kom jag att tänka på mulan,, haha när den lilla draken säger att dom stack upp ur snön, som krokusar :p hahahah oh, underbara disneyfilmer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0