Tisdag..

Och jag har visst varit ganska så dålig på att uppdatera.. Men har varken haft lust eller ork till det.. Men får väl ta och uppdatera lite nu istället.. Lördagen,, hmm,, lördagen? Nej, lördagen var inte alls bra, så den skippar vi.. Söndagen åkte jag till mamma en sväng på förmiddagen.. OCh då fick lillebror helt plötsligt för sig att han skulle följa med mig hem och sova över och så.. Hade iaf en trevlig dag och kväll med honom.. ^^ Måndagen vart det frukost ute i det härliga vädret, sen körde jag hem lillebror, sen blev det mer mys ute =) Och så åkte jag till Sandra med =) Var jättetrevligt, och jag är jätteglad för hennes skull^^ Så skoj att få det bästa av 2 världar =)

Idag blir det att hämta lillasyster, för hon ska sova över idag.. Får väl se vad vi hittar på..

Nu ska jag iaf börja elda så jag kan ta en dusch..
Ha en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0