Påsk..

Påskhelgen har varit toppen!! Jobb 6,30-16 på lördagen^^ Sen påskmiddag med familjen i vadstena =) Och på kvällen blev det även fotbollskubb och vanligt kubb, och även en hel del intag av alkohol :p
Söndagen var det jobb 12-21 som gällde,, så blev inte så mycket mer gjort då.. :p

Idag har jag varit hos Sandra en sväng =) Och sen har jag hunnit med att städa, jocke var här och grillade med mig och har även kollat gräsklipparen, så den funkar,. Så imorrn efter jobbet blir det att klippa gräset :p

Nu ska jag slänga mig i soffan och se på lite tv tror jag.. Om jag orkar.. :p Är lite seg,, Har inte sovit på ett par dagar, inte ordentligt iaf.. Typ 2-3 timmar om natten sen förra helgen typ.. Ingen höjdare direkt..

Hoppas alla haft en bra påsk.. Det har iaf jag!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Nilsson

hej snygging jo de har jag slitit hund i stugan men fint väder o busig unge

2011-04-26 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0