Onsdag^^

Började morgonen med lite jobb^^ Härligt härligt!! Och jobb blir det imorrn med!! :D
Efter jobbet körde jag hem lillasyster, och sen hem och plockade lite.. Sen åkte jag till lkpg för att hämta upp Sandra med familj.. Blev en sväng in på cg med dom, sen hit och grilla^^ Gött var det =) Så grillade, lekte lite och hade det allmänt trevligt =) Fick även ett telesamtal av Conny^^ Var jättetrevligt, var ett tag sen jag pratade med honom.. Får ta och åka upp dit snart.. Träffa alla.. Jag tror jag kan behöva det.. Träffa fler syskon, syskonbarn.. En helt ny familj helt enkelt..

Nu tänkte jag försöka sova snart,, eftersom det är jobb imorrn =) Och så ska jag fixa present till mamma.. Och umgås med Tilda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0