Kyckling lever med kul potatis..

Ibland älskar man särstavningar :p

Men i övrigt, tisdagen då.. Var ju hos mormor och hälsade på lite.. Bar lite kartonger och bord, och hjälpte henne med datorn med.. Sen blev det mjölby, af och så hem till jocke en stund.. Sen åkte jag hem till tilda.. ^^ Och så tog jag med henne hem hit =) och skoj hade vi =) hehe på höloftet ;) hehe :p Kvällen var jättebra iaf =)

Sen körde jag hem henne igen på kvällen.. Och åkte hem och eldade lite igen.. Känns som om jag bara eldar typ :p haha men så kan det va :p

Idag ska jag snart iväg till Sandra =) Ska ta en dusch först,, så jaa, jag eldar nu med :p hahaha

Och så funtar jag på att ha inflyttingsfest i helgen med.. Men har inte bestämt mig.. Sånt som märks..

Aja, duschen nu,. Skriver kanske ikväll ^^

 
Ser jag itne underbart bonnig ut? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0