Godmorgon lantlivet :p

Lyckades somna typ 3 inatt, men sov bara till 5,, sen dess har jag varit uppe..
Strax innan 6 gick jag ut och högg lite ved, sen var det dags att tända brasan för att få lite värme.. Men gud vad härligt det var att gå upp tidigt, gå ut, hugga veden och bara känna att, jag lever! Natten har varit lite läskig.. Jag menar, har ju inte sovit själv sen, jaa vad blir det? Massa år tillbaka.. Så klart det var jobbigt..

Nu ska jag försöka få ihop lite frukost, börja packa upp lite, sen bär det av till lkpg, träffa sandra, handla och luncha^^ Kommer bli najs :D

Ha en bra dag!!

   Här bor jag nu ^^


Kommentarer
Postat av: Mariah

Mysigt!

2011-04-06 @ 23:24:44
URL: http://www.mariahva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0