Fredagkväll

Och vad gör jag? Inte ett dugg.. :p

Dagen började iaf med ett besök hos frissan.. Det var verkligen dags att färga håret!! Så nu är det lite ljusare :p Bjussar väl på en bild imorrn, för det har jag inte hunnit med att ta någon idag än,, och orkar inte nu heller :p
Efter det blev det upp till Jocke för att skriva ut mitt cv,, (för igår ringde dom från carema tror jag det var, och frågade om jag ville komma på en intervju idag, kort varsel, men fine liksom,, mer jobb är ju bara positivt) men självklart så hade ajg ju itne den uppdaterade versionen på hans dator, så det blev hem och hämta det, sen tillbaka in till Mjölby för att skriva ut det.. Sen åkte jag till stadshuset för att gå på den där intervjun,, men inte fasiken kom dom!! Och inte ringde dom mig heller.. Tycker det är dålig stil!! Riktigt dålig stil.. Visst att jag kanske inte var så överdrivet intresserad av jobbet,, men,, jag hade ju iaf åkt dit, jag kunde ju ha fått ett till jobb liksom.. Och pengar behövs ju.. Men jaa, dålig stil var det av dom iaf att inte höra av sig..
Satt aslänge och väntade,, sen åkte jag hem istället.. Kändes inte så kul att sitta där.. Väl hemma så hängde jag äntligen in alla kläder.. =) Och småplockade lite.. För imorrn, så är det visning på huset.. Så måste väl se snyggt ut då :p Inte för att det såg dant ut innan alltså :p haha Men kanske hade sett dumt ut om det stod flera sopsäckar med kläder uppe i hallen:p Och så kan vi ju inte ha det :p
Och när jag säger vi, så menar jag att jag är både schizofren och paranoid,, jag förföljer helt enkelt mig själv XD

Vid 17hugget kom Jocke och Erik,, för jag behövde hjälp med att hämta bäddsoffan som jag fick av Fia =) Så nu står den på plats med ^^ Sen stannade Jocke och tog en kaffe och så kollade vi på Så ska det låta tillsammans innan han åkte hem.. Och nu sitter jag här i soffan, med tända ljus på bordet och myser med en kopp te^^ Massa mysig för mig själv :p haha

Hoppas alla har en trevlig kväll iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0