Datorn lever!

Men det är knappt att jag gör det.. Igår var det ju flytthjälp hos sandra.. Det var lite (ganska mycket) ansträngande.. Och jag svek ändå vid strax efter 16 där typ.. Då var jag helt slut.. Och kan tänka mig att de andra var det med.. Och dom hade massor kvar.. Lider med dom.. Fast jag tror att allt kommer bli toppenbra när det är klart =)

Kvällen igår blev lugn, kände mig typ död, så jag skippade utgången.. Tråkigt, men jag behövde vila..

Idag har jag jobbat på broby, umgåtts med lillasyster, mamma & robban.. och så kom även jocke en stund, så vi käkade ihop.. Mysigt att sitta i uterummet när det blåste som tusan och regnade lite =) Sen började jag elda, jocke åkte hem, och så la jag mig och badade en stund.. (Fick elda i evigheter för att få någorlunda varmt vatten) Och nu tänket jag väl snart försöka sova lite.. För imorrn är det en delad tur i värsta (väderstad för er som inte fatta (A) ) Så sömnen kan behövas idag :p Lycka till Emma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0