Trött i ögat..

Mmm,, idag är jag trött.. Fy faan.. Skulle ge mycket för att få ligga kvar i sängen några timmar till.. Men icke.. Upp till jobbet.. Och det är ett delat pass idag.. OCh på mina timmar hemma ska jag hinna med att packa och åka till mamma.. Ska ju vara där i helgen..
Och för övrigt så budade jag på dn där klänningen igår iaf sen.. Men jag vann inte.. Suck.. Då blev jag så ledsen i ögat.. Den hade passat mig asbra!! Den var verkligen jag..
Så jaa, ganska ledsen för det faktiskt.. Suck..
Nu måste jag försöka pilla i mig lite frukost.. Och sen åka till jobbet..
Vet inte om jag hinner med att skriva under helgen,, eftersom vi ska vara hos mamma.. Men det är sånt som märks..
Vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0