Torsdag

Och idag har jag inte varit så aktiv på bloggfronten :p haha :p
Lillebror ringde och då jag var knappt vaken:p haha :p Så han kom hit en sväng,, han var klar i skolan, halv 10 :p haha och tidigaste bussen gick 12.20. Så han kände inte för att vänta på skolan..
Och jag skulle ju ha hjälpt Johanna, men hon var tvungen att åka till jobbet. Så vi skulle ta det nu på eftermiddagen istället.. Får se när hon hör av sig..
Nu har jag precis gjort lite pannkakssmet,, och väntar på att jocke ska komma hem,, så jag kan börja steka :p
Sen blir det väl en tur i spåret lite snabbt, och sen hem till tvättstugan.. Jaa, jag vet, tvättstugan igen tänker ni.. Jag tvättade ju i måndags.. Men jag vet inte vad som har hänt.. Tvättkorgen är redan full!! Och det blir så brutalt mycket om jag ska vänta ända till måndag, så jag passar på att tvätta nu när det ändå var ledigt i tvättstugan :p

Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0