Tisdag

Och jag tänkte att jag ska väl slänga in ett litet inlägg idag med..
Dagen började med sovmorgon ^^ En liten stund iaf.. Jocke råkade ringa upp på hemtelefonen.. Strax innan 8.. Och sen kunde ajg inte somna om.. Men hade brutalt ont i huvudet,, så jag låg bara kvar i sängen.. Gick väl upp runt 11 sen :p Fast jag kan inte påstå att jag kände mig bättre i huvudet då.. Man blir lite knäpp av att ligga och stirra in i en vägg :p Och jag var så entusiastisk, klädde på mig, åt frukost, och satte mig i soffan och tittade på film. Ända tills Jocke kom hem.. Då började jag med maten.. Kyckling och ris med "bea"sås.. Massa gött :D Efter maten gick jocke ner i garaget och fixade lite med bilen (tack o lov,, den började bli lite konstig) och jag kände mig väldigt rastlös, så jag satte igång med att damma, och sen dammsuga, och skura, och rensa i/på byråarna i hallarna.. Och städade badrummet, bytte kattsand.. Jaa, hade fullt upp helt enkelt.. OCh sen insåg jag att klockan var över 21, jag hade missat idol!! :( Suck.. Tur att det finns på tv4.se så man kan se det sen ^^
Nu bli det en snabbdusch.. Sen sova tror jag,, för jag har fortfarande ont i huvudet..
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0