Suck..

Jag är så trött på designen på bloggen nu.. Men vet inte riktigt vad jag vill ha istället.. Så ändrade lite i headern bara.. Det får räcka sålänge.. Tills jag kommer på vad jag vill ha :p haha

Nu är kl halv 14,, och dagen har varit jääääättelång.. Vaknade redan vid 8,, och då börjad jag plocka lite i vardagsrummet, ställa om bland filmerna och så, sen gick ju jocke upp vid halv 10, så då satte jag igång med att ransa i garderoberna, igen :p haha och kom fram till att jag, har minst kläder av oss.. Hur är det möjligt?? Är det inte tjejen som ska ha mest kläder? :p haha jag menar, kolla här:



Jockes, och så min,, haha det är lite skillnad :p

Vad ska jag göra ikväll då? Jag vet inte.. Om jag lyckas öpnna fönstrena, så kan jag ju skura dom :p haha
För det behövs :p haha Men jag måste ju vänta tills solen inte lyser på dom..
Och jaa, jag är lite rastlös idag.. Vet inte vad det beror på.. Jag kanske behöver göra nått..Annat..

Jaa nae, jag har inte ro till att sitta här längre..
Hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0