Söndag

Och det där med att sova igår gick väl sådär.. :p haha Jag satt uppe till 3 innan jag gick och la mig.. Men då var jag faktiskt trött :p haha

Vet inte riktigt vad som händer idag.. Funderar på om jag ska färga håret, för jag köpte ju färg igår.. Men köpte en annan än den jag brukar ha.. Så vet inte om jag törs färga :p haha Kände mig inspirerad när jag valde färgen.. Men tänk om det blir jättelustigt?? Hmm, det är sånt som märks.. I värsta fall så får jag väl färga om håret :p

Hmm, jag går nog ut och går en sväng eller nått.. Det är så segt att sitta inne när solen skiner.. Måste ju passa på att vara ute nu när det är fint väder :D
Japp, en prommenad får det bli nu först :D

Vi hörs =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0