Rubrik..

Jaa, vi var ju och storhandlade lite mat.. Behövligt som sagt.. :p haha
Men nu finns det mat hemma igen iaf :p

Efter det åkte jag ut till bästa Johanna på en fika <3 Var underbart! Såklart =)
Blev massa snack,, och det var behövligt.. Hon vet vad jag menar, och det är skönt..

Kom hem vid ca 18, och då var det fullt hus här hemma.. Erik, Jens och Tommy var här..
Jag kände inte riktigt för en kväll med killarna,, så jag gick ut på en prommenad istället..
Tog en tur uppe i skogen.. Gick 2.5,, sen gick jag den 1 gång till.. Det var skönt att gå.. =)

Sen kom jag hem, tog en dusch, och sen kollade jocke, jag och erik på "vampyrer suger"
Hahahah asdålig!!! Skitbra :p ahha älskar den :p

Efter den så åkte erik hem, och jag satte på "Singin in the Rain" Älskar den filmen! :D Den är jättebra :D
Och jocke såg faktiskt på den med mig.. Kors i taket!! hahaha :p

Nu blir det sängen.. Är trött.. Men vi hörs =)
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0