Nöjd..

Okej, det blev inte så farligt som det verkade :p haha
Bjussar på en före och en efter bild.. Men det syns inte så stor skillnad på bilderna.. Men men, färgen är lite "varmare" nu iaf ^^

Före
Efter
Jaa jag vet, det ser ut som om jag har en blåtira.. Men det har jag inte :p ahha det är bara skugga :p


Åkte även en liten sväng till Sandra =) Lämnade 1 bok jag lånat, lånade en ny, och tog med mig miniräknaren som hon lånade.. Har ju lovat lillebror att han skulle få låna den, så han slipper köpa en.. :p


Hemma igen så blev det lite tacos, och så såg vi på ironman 2.. inte den bästa filmen direkt,, fast jag gillade inte första filmen heller.. så jag hade inga förväntningar på den här..
Nu sitter jag i sovrummet med datorn, lyssnar på musik och peppar inför morgondagen..
Jag hoppas nästan på att jag blir kvar på jobbet så pass länge att jag inte hinner till tandläkaren..
Men sån tur har jag väl antagligen inte.. Suck.. Jag tycker inte om tandläkaren.. Men det är ju bara att stå ut.. Och betala.. Suck.. Varför är det så dyrt att gå till tandläkaren?? Jag tycker det borde vara gratis!! Iaf tills man typ är 30 och borde ha fått ordning på sitt liv.. Jag förstår inte hur dom tänker,. Men, jaa, det är inget jag kan göra åt saken iaf.. Bara betala och se glad ut.. Eller jaa, jag kan ju skippa att se glad ut :p haha

Funderar på om jag ska ta en kort sväng i spåret.. Men har lite ont i halsen.. Så det kanske inte är värt det..
Men jag är sugen.. Hmm, får se..
Höres väl imorrn efter jobb och tandläkare..
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0