Måndag

Och jaa, jag vet.. Jag missade söndagen.. Men så kan det bli ibland :p
Igår fick jag ju rösta för första gången med.. Och jaa, insatt som jag är i politik,, (HAHAHAHHA)
Men jaa, vet inte om det var nån stor sensation att få rösta.. :p haha

Idag var det ju jobb oxå.. OCh det gick som vanligt bra.. =)
Men sen skulle jag ju hem.. Suck.. Dumma bil.. Jag blir så trött på den!!
Ingen som har en vettig bil som jag kan få köpa?? Billigt..
Så det blev att svänga förbi Erik på vägen hem, så han fick fixa lite.. Eller jaa, lyckas få upp motorhuven,, jag kan faktiskt fylla på vatten i kylaren själv :p haha

Och nu är jag äntligen hemma :D Och ska väl sätta igång med lite städning tänkte jag.. Och så är det ju tvättstugan ikväll med =)

Hörses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0