Lördag + Söndag

Jag missade visst att blogga igår.. Hann inte riktigt med det..
Men iaf,, upp hyfsat, och åka till lkpg för att handla med Sandra^^
Först blev det maxi och sen toysrus och leka lite,, eller, jag menar, kolla på och köpa en pippi docka till thea.. (A)
Sen systemet, sandra skulle ha alkoholfritt vin^^
Och då insåg hon, greeeeejt! Jimmy har bankomatkortet.. jäjj..
Och vi hade inte lust att åka tillbaka till henne och sen tillbaks till tornby igen.. Det är ju en bit..
Så hon fick ta pengar av mig sålänge :p Tur att man har ett sparkonto för emergenycases :p haha
Och så passade jag på att köpa en jacka med :D Massa fin^^

Okej, det syns inte så bra,, men men..

Köpte även nya örhängen på min shopoholic affär: Ur&Penn <3
Fast bara 2 par ^^ eller jaa,, 3, men bara 2 var till mig :p

Hade iaf en trevlig dag med Sandra <3

Sen hem, laga mat, och sen åkte jag till jobbet..  =)
Hade inte jobbat på flera dar, höll på att bli tokig av rastlösheten :p hahha

Efter jobbet blev det Tilda^^ Hahah Ojojoj vilken kväll/natt :p ahah
Hade brutalt kul hela kvällen^^ ANKAN!! ahah :P
Nae, men jaa,, så kan det bli.. Ser verkligen fram emot maskeraden :p haha
Det kommer bli kalas :D
Kom hem typ vid 2 inatt, tiden gick väldigt fort :p ahha

Så då vart det en snabbkoll på nätet, sen sooooova! :p


Sen helt plötsligt så var det dags att gå upp igen! Suck vad trött jag var när jocke väckte mig..
Men det var ju bara att pallra sig upp ur sängen, efter en timme (A) :p ahha
Upp, käka frukost,, ta en dusch, spela mario :P ahha slå in paketena till Tommy, och sen åka dit..
Och mums, smörgåstårta.. Blääää... Usch, jag gillar verkligen inte smörgåstårta :p ahha Så jag fick en bit kladdkaka istället :p haha.. Och Tommy blev jätteglad för tröjorna han fick^^ Och det var ju huvudsaken..

Sen hemma strax innan 16 igen.. Skönt det.. Så nu ligger jocke nere i garaget och byter kylare i bilen.. Och nu hörde jag Eriks bil oxå :p så jocke fick sällskap :p Och jag tänkte sitta här i soffan ett tag till^^ Ska väl kanske laga mat,, men är fortfarande mätt efter fikat.. Så kanske skippar middag idag.. :p Det kan jag ju äta imorrn istället :p

Och vet ni!! Imorrn är det ju måndag,, men jag har inte tvätten på kvällen!! Hör och Häpna!! Jag ska tvätta på morgonen istället :p ahha Ska ju till af på em, och sen till lillebror på kvällen, han fyller ju 17 den lille.. Gudars vad fort dom blir stora!! Känns inte alls som det var längesen han skulle börja mellanstadiet ju.. Och då inser man, shit vad gammal jag är!! Han blir ju 17,, och jag blir 22!! :s Jag är asgammal!!! jaa, åldersnojja,, jag vet.. :p haha

Nehe, om man skulle göra nått vettigt av tiden?? Nee, blir nog inget av med det :p
Höres =)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0