Lördag

Och det är wii fest i soffan :p haha =) Har spelat så mycket så jag har ONT i tummarna!!! Men attans vad kul jag har haft :D Nu tog jag en liten paus, för mamma ville spela lite.. haha hon suger :p eller jag menar,, hon är jättebra :p men jaa, det är ju första gången för henne,, så det är ju inte undra på att det går lite kasst kanske :p ahha :p alla kan ju inte vara lika bra som jag första gången.. :p hahahah Ironin flödar :p haha

Jag trodde att det bara skulle vara ett hönshus idag,, men tjii fick jag.. Det var alla tre som skulle köras igen nu.. Så var klar till typ 12,, brukar ju vara klar till typ halv 10 annars :p Sen hem, byta om och greja lite, sen blev det en sväng till Mormor och gammelmormor ^^ Hade som vanligt trevligt där =)

Och nu väntar vi på att morbror ska komma.. Ytterligare en fika står på schemat ^^
Sen blir det nog sängen tidigt ikväll.. Är ganska trött..
Sa jag förresten att det blev jobb på måndag med? Det blir det iaf^^ Så min sovmorgon blir på tisdag istället :p
Och den som väcker mig då blir det synd om :p haha

Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0