Lördag

Och jocke väckte mig kl 7 imorse!!! Astidigt :P haha Så jag har varit lite seg under dagen,, men men.. Vi åkte ju till mamma, var där vid 9 typ,, så då tog mamma och jocke en kaffe medans jag väckte lillasyster :p haha lillebror tordes jag inte väcka :p han har sånt hemskt morgonhumör :p haha
Sen drog mamma och jocke iväg på "pumpen".. Nått träningspass.. Och jag och Sofia åkte och köpte fika på östenssons.. Sen var det bara att vänta på att klockan skulle gå.. Och sen åkte vi till nått ställe vad det nu hette utanför motala, där patte skulle hoppa.. Men pga av det dåliga vädret så blev hoppet framskjutet.. I 3 timmar!! Suck vad jobbigt det var att bara vänta.. Men jaa, det blev ju av sen iaf =) Och patte var jättenöjd! :D Och de var ju huvudsaken. =)

Sen åkte vi hem till Mjölby igen, och hade vekligen ingen inspiration till att laga mat,, så det blev donken :p
Och efter det kände man sig ju mer än tjock kan jag lova.. Så det blev en låång långpromenad.. Gick över 1 mil ^^ Och herreleif vad trött jag är i benen nu!! Rask promenad i skogen is the shit <3 haha :p

Nu blir det snart sängen faktiskt, ska ju upp och jobba imorrn =)
Så klockan 5 ringer telefon, och säger: God morgon! God morgon! Hör fåglar sjunga glatt! God morgon! God morgon! I kör!! hah jaa, jag har det som väckningssignal :p haha :p

Nehe, föna håret kanske, håret blir så lockigt annars.. :p haha
Sen sängen..
Hörs imorrn =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0