Kväller

Och här kommer inlägget som jag lovade :p
Jobb var det ju.. mm,, kul.. Njaa,, inte direkt idag.. har massor ont i ryggen,, och axlarna.. Skulle behöva en massage känner jag.. Men sen stressa från jobbet för att hinna till af,,och det gick bra där, fick träffa min handledare.. Och så ska jag dit igen, den 27e,, måste försöka komma ihåg det.. :p haha lycka till emma,, lycka till.. :p Sen hem,, och förbereda lite inför tvätten..  Sen tvätten, försöka hitta inspriation till mat.. Inte så lyckat.. Men efter mycket om och men så blev det iaf fiskpinnar.. =)
Och kors i taket!! Båda torkrummen fungerar!! Så all tvätt blir torr ikväll :D:D HIGH FIVE!!!!

Imorrn blir det Sandra hela dagen^^ Wunderbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0