Inspirationen flödar!!

Nae, just det.. Det var ju det den inte gjorde.. Känner mig på sånt därt jobbigt humör.. Tröstätar humör.. Tur att det inte finns nått godis hemma,, för då hade jag nog inte kunnat hålla mig idag.. :/
Men iaf, så var det ju jobb idag =) Alltid lika skönt att jobba=)
Och jobb imorrn, och lördag, och söndag.. =) Så på måndag ska jag sova :D hahah om jag inte ska jobba.. :p
Och det skulle inte förvåna mig om det blev så:p Men jag behöver ju pengarna..
Och jag har hittat en asfin klänning på tradera :D Men jag har inte råd att buda på den.. Suck.. Ibland hatar jag att behöva vara ekonomisk.. Visst, egentligen skulle jag kunna unna mig den.. Det skulle jag.. Men man måste ju leva resten av månaden med.. OCh med tanke på den summan vi lånade ut,, så nej.. Jag kan inte unna mig den klänningen.. Trots att jag är käääär!!! Vill ha!!
Nehe,, nu blir det nog en kopp te tror jag.. :p För det kan jag unna mig :D
Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0