Fredag

Och dagen blev inte alls som planerat.. Gick upp vid 9,, eller jaa, gick upp och gick upp :p hah men jag vakna då iaf :p Låg kvar i sängen aslänge :p ahha
Och jag har inte hunnit med spåret idag :( Blev att jobba stället =)
Och jag behöver ju pengarna, och trivs så bra på jobbet.. Så det gjorde inget att jag fick jobba :P ahha

Imorrn så blir det vadstena tidigt,, ska vara där 8.30 typ.. Ska till mammsen =) Hon och jocke skulle på nått pass, vad det nu var:p ahha på korpen.. Och sen vid lunch ska min morbror hoppa fallskärm :D han fick det av oss i 40års present =) så det ska bli kul att se =)

nu blir det att se klart slutet på pirates på fyran.. och sen sängen =)
höres imorrn =)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0