Ett sånt därt meninsgslös infogrejs som är kul att göra ibland :p

 

Vilket namn står på ditt födelsebevis: Emma Marelly Johanna Rohdin

Smeknamn:  Hahah, jaa vilka ska man välja? :p

Civil status: Förlovad

Hårfärg: Mörkbrunt (men blond egentligen)

Favoritfärg:  Svårt att välja, men lila, svart, grönt.

Piercing:  Naveln, öronen

Tatuering: Nej, men vill

Nuvarande bostadsort: Mjölby 

Har du varit kär: Absolut

Har du varit i några andra länder: Norge, danmark, polen, och jaa just det, skåne med :p

Har du varit med om en bilkrasch: Ja =(

Kaffe eller glass: hahah glass :p

Snuttefilt eller kramdjur: kramdjur

Lyckotal: 7

Favoritfilm: ojojoj, inte en chans att jag kan välja 1!!!

Bästa semestern: Semester? Vad är det? Går det att äta??

Favoritmat: Hmm, eh,, ehm.. Jag vet faktiskt inte..

Bästa veckodagen: Den dagen jag har sovmorgon :p

Senaste låt du lyssnat på: Lyssnar just nu på Wakey! Wakey! -  Light Outside

Tandkräm: Colgate

Favorit TV-program: One tree hill, greys anatomy, desperate housewives, mm

Favoritblommor:  Hmm, har inga favoritblommor..

Tycker inte om: SPINDLAR!!!

Sport att titta på: Hockey

Snabbmatsrestaurang: Hmm, svårt att välja..

Senaste sjukhusvistelse: Sist jag låg inne själv var 2007, men har ju besökt sjukhus sen dess :p

Favoritdricka: Cola

Vem är du om 10 år: Gift mamma =)

Vem fick du senast e-mail från: Facebook :p

Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej

Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Ehm, det vet jag inte..

Vad gör du när du är uttråkad: Hittar på något?

Fras/ord du använder för ofta:  Attans :p

Vän som bor längst från dig: Ehm, jaadu,, vet inte vem som bor längst bort..

Vad retar du dig på: För mycket..

Det bästa du vet: Kärlek och vänner

Favoritspel: Hahha lätt Super Mario!!

Skostorlek: 40 typ :p

Syskon: Sofia, Victor, Kim, Jenny, Björn, Conny, + fler okända..

Favoritpålägg: Ehm,, ost tror jag.

Vilket är det vackraste ordet du vet: Hmm, det vackraste? Det vet jag inte..

Bästa bok du läst: Jag kan inte välja en bästa!!

Är du internetberoende: Hahhaah jaa ibland iaf:p

Favoritdjur: Min mördarkatt :p haha

Favoritglass: oh, men hur ska man kunna välja favoritglass då?!?

Din sämsta egenskap: Det dåliga självförtroendet..

Vilken är din bästa egenskap: Bästa? Och det ska man avgöra själv? Kom med förslag :p

Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Giftermål, hus, och barn.. Och ett stadigt jobb kanske..

Favoritgodis: Jag äter ju inte godis längre, men oh vad jag saknar ostbågar!! Och choklad!!!

Vilken person i hela världen skulle du vilja träffa: Får man välja en död??

Vilken film såg du på bio senast: Eclipse, tror jag det var..

Bästa sedda konserten: Takida på Rix FM festivalen =)

Bästa känslan: Pirret i magen när man är förälskad.

Om du var ett instrument, vad skulle du vara då: Gitarr

Vad stör du dig mest på i detta ögonblick: Mig själv..

Vad är det vackraste som finns: Kärlek och vänner<3

Sådär, onödig fakta som ni iaf inte läste hela :p ahhaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0