Emma <3 Spåret

Jaa, verkligen.. Jag har fastnat för spåret nu.. Går 1 eller 2 varv varje dag.. Och vet ni? Det gör nytta. Jag ser det själv.. Jag kan faktiskt se mig själv bli snyggare.. :p haha yeah, good luck with that.. :p nejvars, men ärligt. Det känns bra att verkligen göra nått på riktigt nu.. Jag har verkligen bestämt mig för det här.. Jag fucking ska gå ner i vikt!! Och visst, jag började ju bra i början av året,, med lite träning och inget godis.. Träningen slutade jag ju nästan helt med när jag började jobba igen,, men har fortfarande inte ätit godis.. OCh bara det är ett stoooort steg.. Men LEIF vad jag saknar choklad och ostbågar!!! Men jaa, jag mår ju bättre.. Och sista tiden nu så har det kännts ännu bättre.. Jag tror på mig själv den här gången.. Och då ska jag ta mig tusan klara det oxå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0