Onsdag

Och dagen blev inte alls som planerat.. Men det gjorde inget :p
Inhandlade nya jeans=) Så woohoo!! Nu äger jag 2 par!! :D hahaha kors i taket liksom :p ahaha
Blev även ett nytt nattlinne=) och 3 par nya örhängen :D Jag vet,, jag är beroende av örhängen :p hahah
Men jag tycker verkligen om örhängen!! :D

Just nu ligger katten och jag och myser i sängen,, och snart ska vi väl förflytta oss till soffan,, eller, jaa, till kl 21,, då är det ju greys :D som jag har längtat!! Nu äntligen!! :D

Sen fick jag en bokning förut med, så det är jobb fredag, lördag och söndag som gäller.. Så det blir fullt upp.. =)

Aja, nu blir det att återgå till mysandet=)
Höres=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0