Lönedag för de flesta ^^

Bland annat min sambo,, men inte för mig.. Jag får vänta till på onsdag innan jag får pengar.. Suck vad tråkigt.. Men men.. Måste faktiskt säga att jag fortfarande har pengar kvar sen förra löningen,, och inte typ 23.50,, utan verkligen pengar.. Det har inte hänt förut, det är verkligen lyx nu, när jag oxå får en inkomst.. Även fast det kanske inte är så mycket,, så är det en inkomst,, och det känns så oerhört bra att kunna hjälpa till ännu mer med räkningarna.. Att få ta det ansvaret, få vara med och dela bördan.. Det känns jättebra!!
Jaa, jag vet,, mobbade jag blir glad av att kunna få betala räkningar,, men det går nog över :p haha

Nu ska jag göra mig iordning, för att åka in till Sandra.. Det blir en sväng på stan^^ Hon skulle hitta en vinterjacka.. Behövligt,, det är minus ute!! Så idag ska faktiskt ha vinterjacka på mig^^
Vi höres väl senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0